I LOVE PLAYING WITH FIRE

Just nu är jag skit stressad, måste packa, duscha, träna på no-redovisning och jobba klart i matteboken.
OCH kolla på massa avsnitt av Pretty Little Liars! Imorn efter skolan så åker jag till min syster i Östersund och är där tills på söndag, kommer förmodligen inte sitta vid datorn nånting alls så kommer inte uppdatera nåt.

HERRÅ!







En sak som jag stör mig som fan på är folk som klagar/påpekar hela tiden att jag har förändrats och inte alls är som förut. Det är bara bra att inte är som innan då jag var instängd och osäker på mig själv.
Nu bryr jag mig inte om småsaker som jag gjorde förut. Det kanske är det ni stör er på? Att jag inte bryr mig.
Aja iallafall, jag bryr mig inte vad ni tycker om mig, jag tänker ändå inte ändra mig för eran skull.

"Dont like me? Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0